Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012

Επανήλθαμε...



 Καλή αρχή σε όλους/όλες! Ελπίζω να γεμίσαμε όλοι μπαταρίες και να συνεχίσουμε τη χρονιά ακάθεκτοι! Τα μικρά μας πάντως επανήλθαν με όρεξη και πολύ πολύ διάθεση. Αυτή την εβδομάδα ασχολούμαστε με τα πουλιά του χωριού μας, σε συνέχεια του περιβαλλοντικού προγράμματος που έχει αναλάβει το νηπιαγωγείο μας  για τα ζωάκια του χωριού μας. Βέβαια, ξεκινήσαμε τη Δευτέρα με την καθιερωμένη συζήτηση για το πώς περάσαμε το Πάσχα αλλά και με την ιστορία του Αγίου Γεωργίου, την οποία και δραματοποιήσαμε.
Στη συνέχεια, συζητήσαμε με τα παιδιά για τις διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα ζώα του χωριού και κάναμε ένα βασικό διαχωρισμό στα ζώα που πετούν και αυτά που κινούνται στο έδαφος.

Διαβάσαμε για τα πουλιά και τα χαρακτηριστικά τους και φτιάξαμε τα δικά μας πουλιά





Στο νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκε η κυρία Λίτσα του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και μας μίλησε για το έθιμο της χελιδόνας

 και στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε περίπατο στο χωριό για να δούμε από κοντά τα χελιδόνια και τις χελιδονοφωλιές
 









Γυρίζοντας στο σχολείο μιλήσαμε για το λαικό παραμύθισύμφωνα με το οποίο ήταν μια κοπέλα που περνούσε άσχημα στο σπίτι της πεθεράς της και ο θεός τη λυπήθηκε και την μεταμόρφωσε σε πουλί 
και το δραματοποιήσαμε

 και τέλος φτιάξαμε τα δικά μας χελιδονάκια
                                                           Σειρά είχαν τα υπόλοιπα πουλιά που βρίσκουμε στο χωριό μας τα σπουργίτια, τα καναρίνια και τα αηδόνια. Η Ιωάννα μας έφερε το δικό της καναρινάκι για να το γνωρίσουμε

ενώ στο ολοήμερο τμήμα φτιάξαμε και τα δικά μας καναρινάκια
Είδαμε στο διαδίκτυο εικόνες από τα αηδόνια, διαβάσαμε γι'αυτά στην εγκυκλοπαίδεια, ακούσαμε το τραγούδι τους και τραγουδήσαμε και χορέψαμε το παραδοσιακό τραγούδι "Μου παρήγγειλε το αηδόνι."
(πηγή: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=7987 )

Τέλος μιλήσαμε για ένα άρρωστο σπουργιτάκι και τί θα κάναμε εμείς για να το βοηθήσουμε.
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου